tisdag 14 augusti 2012

Jameson lanserar en ny begränsad upplaga.



Jameson har lanserat en ny innovativ flaska som fångar urban ikonografi från några av världens mest spännande städer, samtidigt som man belyser några av de bästa barerna att besöka i dessa städer.

Jameson Great Urban Escapes flaskan är tillgänglig exklusivt genom Travel Retail kanaler under en begränsad period från den här månaden. Den riktar sig till dom som väljer äventyrliga stadssemestrar över solsemestrar.

Den morderna flaskan är prydd med logotyper och emblem från de bästa distrikten i sju städer runt om i världen, inklusive Dublin, London, New York och Stockholm. Flaskan framhäver också 11 st barer som har blivit rekommenderade av lokalbefolkningen där Jameson är en whiskybar. Barer som The Rusty Not på Manhattan, Queens of Hoxton i London och Le Pompon i Paris är representerade på flaskan.

För att stödja lanseringen har en stadsguide app skapats som kommer att ge resenärerna en insider guide om vad man kan se och göra i fyra av de utvalda städerna.




**Scan the QR code below to download the free Jameson Great Urban Escapes


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar