torsdag 19 juni 2014

Jag saknar ord för vad jag känner..

17 dagar efter min beställning så får jag äntligen ett livstecken från Systembolaget AB som ber om ursäkt... Jag godtar inte en sådan ursäkt, det är bedrövligt att detta bara fortgår hela tiden och att dom hela tiden kommer undan med detta. Vem är personligen ansvarig över detta? Den personen tycker jag skall komma ut i ljuset och förklara sig, så hör av dig...


7 kommentarer:

  1. Du är inte ensam. Fick exakt samma mejl idag på min Tastival jag beställde. Tyvärr får vi leva med denna fenomenala service från SB! Därför köper man det mesta från utländska sidor. /Jonas @OldWhiskyNews

    SvaraRadera
  2. Inte ensam och inte enda gången, men ändå så får Systembolaget fortsätta som vanligt, suck

    SvaraRadera
  3. Ja samma visa för mig. Nästa gång jag sitter och beställer vid ett släpp, och får ett mail att jag har fått en flaska. kommer jag redan dagen efter sända ett mail och fråga om jag verkligen har en godkänd order. Man måste nog verkligen dubbel kolla alla ordar man lägger...

    SvaraRadera
  4. Jag har ännu varken fått en flaska eller ett mail. Jag kommer inte nöja mig med någon random ursäkt, det är krig !!!

    SvaraRadera
  5. Det är skit. Jag måste fundera ut en aktion mot systembolaget

    SvaraRadera
  6. Jag blev så förbannad att jag inte fick mina flaskor, så nu har jag lagt en order hos Master of Malt. Jag beställde 2 flaskor. Det blev nästan samma pris med frakten som hos Bolaget...HA HA nu fick staten inte mina pengar på grund av Bolagets jä.... slarv

    SvaraRadera